#1 merkpaspoort

Het is het DNA van een merk op één A4’tje. Het merkpaspoort is onmisbaar voor wie duidelijk en vooral consistent wil communiceren. In het merkpaspoort verzamelen we alle belangrijke merkinformatie. Van kernwaarden, producten en diensten, de markt, de verschillende doelgroepen en de gewenste respons tot en met de belangrijkste unique selling points en de bewijsvoering ervan. Zie het merkpaspoort als basis voor het creëren van relevante content die zo altijd in lijn is met de strategische bedrijfs- of merkdoelstellingen.

Tips voor merkstrategie:

  • Gebruik het merkpaspoort als uitgangspunt voor het verzamelen van content.
  • Omschrijf de onderscheidende emotionele en functionele voordelen van jouw product of merk.
  • Neem de van-naar-beschrijving als uitgangspunt voor het bepalen van je communicatiestrategie.
  • Vertaal de communicatiestrategie door naar je communicatie- en PR-plan.

Meer weten over een merkpaspoort voor jouw organisatie of merk? Neem contact met ons op.

Wil je advies over een merkpaspoort?
Dan bellen wij je.